HIMALAJSKA SO I RUZE!!!!

мај 26, 2016

Pozdrav!!

Danas  sam se  malo igrala....

Kako  kaze moja  cerka..Mama  nesto mucka...
Volim  ruze...
Mnogo  volim  ruze..
I  uvek  se  odusevim  kad  vidim kadu  punu  vode sa laticama  ruza..

E  pa  mogu  ja  to  sama.. 

Da  vidimo Sta  sam  uradila..

Uzela  sam  Himalajsku  so, ako  te  zanima  vise  pogledaj OVDE

I divne  latice od  ruza , koje sam  dobila  na poklon  od  moje  komsinice, i koje   sam  predhodno  osusila.
I sve  to  sam  promesala  zajedno  i  stavila  u  staklenu  teglicu  poklopila  poklopcem.
 Smesa  ima  prelep  miris. A  imace  i lep efekat  na  kozu .
E  pa  sad  ostavila sam  so  da   odstoj  dan  dva  i prva  kupka  za vikend...
Jedva  cekam.

Sigurno cu jos da  eksperimentisem  , imam  u planu.
Da li ti volis  da muckas  nesto  sama???
HVALA  TI  STO  SI  CITALA.


 Nadam se  da  si  uzivala..Svrati opet.

P.s. izvini  za  gramatiku.



Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate